Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Uncsi

2007. november 15. @ Szólj hozzá!

Címkék: mindennapok mondom a magamét

Itt semmi sincs. De leaglább Zénóval megbeszéltem, hogy holnap már biztosan lesz itt valaki. :D Ez azéret bíztató. Amúgy köszi mindenkinek a midnenféle segítséget, nélkületek sosem sikerült volna. Legfőképpen pedig szeretném megköszönni apukámnak, aki még az utolsó percekben is segített, és nem nyeste le a fejemet, amiért reggel a garázsajtóban hagytam a kulcsot. Végülis meglett... :*) Kicsit szétszórt vagyok, azt hiszem. :) De vettem szoknyát, meg csizmát mindkettőt mareggel, és tüni mindkettő... vagyis három, mert a csizma két darabból áll. :D

Jah, és nem fejeztem még be, szóval anyukámnak is, aki este távolétemben is, meg húgomnak, amiért... szóval neki is, meg amúgyis minden rokonnak és ismerősnek, meg minden. :) Igen, még neked is - vagy talán nem... Nehéz így hirtelen megmondani. :)

Igen, tényleg uncsi itt, de már mindjárt indulok. Amúgy, ha egy-két dolgot lezsámítunk, jó ez a hét. Na jó, a tegnap éjszaka, meg a most délután tök jó, mert aranyos emberek találnak rám. :) Jó néha kicist nem rejtve lenni, ilyenkor szocializálódom. Igen, ez valóban ritka, de nem viheti az ember túlzásba, az vagy legalábbis az nem nekem való. Bár nagy tettre vettem rá magam, ma tömegbe fogok keveredni, és elhatároztam, hogy jó lesz. Persze ez társaságfüggő, de annyi ember között csak akad valaki... :D

Nah, már pakolnak mellőlem a SPOTosok, úgyhogy lassan megyek én is, amúgyis mindjárt kezdődik az órám és végre Katy és Kati... :D Jó lesz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása