Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Galéria

2008. április 22. @ Szólj hozzá!

Címkék: photos on blog

Van még rajta mit javítani, de mivel Kata unszolására ideraktam tegnap(előtt?) azt a képet, végignéztem egy csomót kicsit régebbieket is, és rámtört a fényképláz! :)

Még koránt (ez a 't' biztos kell ide? vagy csak elírtam? :D) sem teljes, de most majd kijavítgatom a hibáit és kiegészítgetem - például a legjobbaknál egyenlőre egy elég hiányos tartalmú könyvtárt találtok, aki odavalónak érzi magát, küldjön képet, mert az a nagy helyzet, hogy nincs képem rólatok, ezt pótolni kell (ennek a következő állomása a Kitti-party, bár azt hiszem, neki eddig elfelejtettem írni, na de majd holnap szólok neki, hogy számoljon velem is). Szóval előre, fel, képgyűjtési akció indul (csak gyorsan, mertgyanús, hogy hamar megfogom unni, mert ezzel együtt nem csak rólatok kerültek fel képek, ez meg egy kicsit… nah, értitek!).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása