Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Meglepi - updated

2008. december 27. @ 2 komment

Címkék: blog

Oltári srácok: január 26. 3. sor közepe
ABBA - The show: február 11., elöl, oldalt (ezen a jegyen kevésbé ismer(t)em ki magam :)) - ezutóbbit tokban katuk. :)

Kati pedig említett múltkor "valami" Webber-t a Művészetek palotájában. :D

Bárcsak az egyetemmel is ilyen jól állnék. :O

 

-- UPDATE --

Nem akartam emiatt új posztot írni, meg valamenniyre ide is illik:
Azt hiszem még nem említettem: Csókos asszony - a felvétel; Abigél - hasonlóan. Talán majd egyszer élőben is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

menjus · http://menjus.blog.hu 2008.12.29. 09:09:09

Írtam neked ez ügyben emailt. Kivételesen válaszolhatnál is:)

csacsiga 2008.12.31. 00:01:14

Válaszoltam is. :) Csak a gépem (is) karácsonyi szünetet tartott. :D
süti beállítások módosítása