Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Kolbászos-rájás pizza

2007. október 14. @ Szólj hozzá!

Címkék: konyha(művészet)

Persze valójában nem - rája nem volt ugyanis itthon, így le kellett mondani eme csemegéről, helyette békát ettünk. :-) Burzsuj (ezt így kell írni vajon?) família. :-D Igazából az történt, hogy miután beleuntam az ismétlődő feladatok megoldásába, arra gondoltam, hogy mivel anyáék nincsenek itthon, biztoan megéheznek, mire haza érnek, így kéne nekik enni valamit. Így összerittyentettem egy "békák a gödörben" nevű vacsi-félét. Nah, ebben volt a kolbász. Béka és rája nem volt. Volt viszont puding - és ez most komoly. Yorkshire-puding. Megh hozzá ilyen hagymás féle cucc, valami szósz. :-D Úgyhogy most jöhetek vissza tanulni. :-(

Egyébként a Corvinnál szerintem van kuka, ha az emlékezetem nem csal, csak azt nem értem, milyen hosszúnak kell lennie egy csigának, hogy ne legyen túl rövid?!

Hogy mi? És hogy hogy-hogy? Hát az úgy volt, hogy...

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=s9SrZkM5TWE]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása