Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Bikini

2008. április 21. @ Szólj hozzá!

Címkék: koncert

Vihar lesz - ezt mondták többen is. Nem lett. Persze esett az eső. Nagyon. Mondhatni, ömlött. Vagy szakadt. Vagy ilyesmi. Meg villámlott. Gondolom dörgött is az ég, de azt nem hallottuk.

Kis késéssel megérkeztem (tíz percet töltöttem el a Központban, és mondhatni majdnem a semmiért, szóval ezt az időt nem számítva alig késtem tényleg :D), majd egy kis beszélgetés meg várakozás után elindultunk, kerítettünk olyan kétszínű kereket, fejenként kettőt, dobtunk, mentünk. Fújt kicsit a szél, meg elég csúnya volt az ég, de azt inkább nem láttuk. :) Katy azt mondta, hogy a Cocktail pultot érdemes megnéznünk, úgyhogy megnéztük, de közben szomorúan kellett tudomásul vennem, hogy Gábort kiütötte valami fránya betegség. :( Jobbulást Gábor!!! Aztán szereztünk koktélt (Szex on the Beach és Orgazmus, a teljesség kedvéért. :D), és kicsit a színpad felé vettük az irányt (az eső már csöpögött, de én nem éreztem - biztos a napszemüveg :)), éééés: már nem sokat kellett várnunk. Na jó, a koktélok elfogytak, és éppen akkor jött az első szám. Őőőő… Hát, azt már nem tudnám megmondani, mi volt, de az biztos, hogy István véleményére rácáfolt mind az együttes, mind a közönség - nagyon ismert szám, tomboló közönség. A legfontosabbak persze voltak, Adj helyet, Részegen ki visz haza, Fagyi, Olcsó vigasz, Nehéz a dolga, Megüssem vagy ne üssem, A férfi megy, a nő marad, Lóhere, Könnycsepp a mennyből és még sok más jó. Persze nem mondom, hogy nem tudnék még további számokat odaképzelni egy ilyen koncertre, de sajnos akkor egy amolyan extra hosszú koci kellene, hogy minden, ami jó ott lehessen. A Fagyinak nagyon örültem, mert az múltkor nem volt, de pl. hiányoltam az Egy korsó egy pohár-t (hűűű :)), és a továbbiakban úgy döntöttem, nem mondom, hogy még miket, mert az olyan, mintha panaszkodnék, pedig… nem!!!! :D

Azt hiszem, azt pedig nem nagyon kell mondanom, hogy az eső, ami eleinte csöpögött igen hamar vette fel azt az állapotot, amit megpróbáltam az elején leírni, így szörnyen nagyon iszonyatosan eláztunk. De sebaj. Akkor még nem zavart. :) A villamosmegállóban már kicsit fáztam, mire hazaértem vacogtam. A “vízálló” kabátom nem igen állt ellen a víznek, a csuromvizes hajam mellett a ruhám is az lett, remélem, nem szedtem össze semmit. :) Hazafele a központban az “ott lakók” meg Eddát énekeltek. :D A fun pedig az, hogy az estéért cserébe nem járt a villamos (valami baleset, állítólag), de megoldottam.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása