Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Re: Első napok az egyetemen

2010. október 16. @ 3 komment

Címkék: nevelde

Néhány napja rákerestem a nevemre. :) Néhány kifejezetten meglepő találat mellett Google barátom szólt, hogy menjus úgy három hete kérdezte, 'milyen az új suli'. Pedig én azt hittem, hogy elolvasom a csiripeket... :) Szóval ezzel a válasszal még adós vagyok Neki, így ezt a bejegyzést, menjus, most Neked ajánlom. :)

Előszöris nagyon furcsa.

- Nincs közelebb sokkal, mint a Műegyetem, pedig az ember azt hinné, így is valamivel több, mint egy órával órakezdés előtt el kell indulnom, hogy kényelmesen beérjek.
- Be kell járni és jegyzetleni kell órán, ami azért furcsa, mert alig voltak óráim az utóbbi félévekben.
- Mások az emberek. :) Az első benyomásm az volt, hogy az előítéletek igazak. Ez azóta egy picit javult. Nem nagyon.
- Mivel nem én vettem fel az óráimat, elég béna az órarendem. Viszont első félév ellenére van egy teljesen szabad napom, meg két olyan, amikor csak egy-egy órám van. Pedig több tárgyam van, mint az első infós félévemben, de majd' mindenből csak egyszer nyolcvan perc. (Igen, nyolcvan percesek az órák. Ez is fura. :D)
- Van sok buta terem. (Körépület, mit vár az ember?)

Óráimat tekintve...
- Nem bírom az informatikának becézett órát, amire azonban kötelező bejárni. Mivel azonban mi nem tanultunk a Word/Excel/PowerPoint mesterhármasról, nem tudom akkreditáltatni. (És azért ezzel kezdtem, mert épp most fejeztem be az info "házimat")
- Ha már panaszkodás: nem szeretem a filozófia előadót sem, de erről már korábban szóltam.
- Egy társadalom történet tárgyam nagyon jó lehetne, de sajnos az előadó nem igen tud előadni. Vagy nem érdekli.
- Cserébe könnyen érthetőek a közgázórák, pedig azt előre nem szerettem...
- ...és nagyon tetszik a szociológiakönyvünk is. :)
- plusz tanulunk írni (hetente kb. egy oldalas beadandó), beszélni (hetente új felmondani való - mintha nem beszélnék eleget magamtól is :D) és egy kis elméleti hátterünk is van, ez utóbbin szeretettel emlegetjünk Shannon. Igen, azt a Shannont.

Hát, így hirtelen ennyi. Tudom, ez kissé száraz így, de ha valami kifejezetten érdekes történik, úgyis beszámolok róla. :)
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reedcourty 2010.10.18. 16:09:13

Őőőő, én most lemaradtam valamiről? :\

csacsiga 2010.10.19. 18:00:07

a kérdés felmerüléséből azt hiszem, igen. :) de ne törj le, behozható, segítek is. :) mivel a műegyetemen oly lassan haladok csak, hogy van 2 tárgyam egy-egy félévben, arra gondoltam, teremtek kihívást magamnak. ellenben a túl nagy, és megoldhatatlan kihívások csak elrontják az ember kedvét, így az informatika mellé most az egyszerűbb de annál izgalmasabb kommunikációs főiskolát vettem fel a listára, hogy menő reklámszakember lehessek. :)

menjus · http://menjus.blog.hu 2010.10.28. 17:35:54

Hoppá, én meg valahogy teljesen lemaradtam erről a bejegyzésről pedig rá szoktam pillogni a blogra, de valahogy elsiklottam felette (a readerre meg most néztem rá lassan egy hónap után). Köszönöm a dedikálást :)
Akkor összességében tetszik, ugye? :)
süti beállítások módosítása