Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Ízek, imák, szerelmek

2010. október 21. @ 3 komment

Címkék: mozgókép

Eredeti cím: Eat, pray, love
Év: 2010
Rendezte:
Ryan Murphy
Fsz.:  Julia Roberts, Javier Bardem, Richard Jenkins
Forgatókönyv:
Jennifer Salt és Ryan Murphy, Elizabert Gilbert azonos c. regénye nyomán
Forgalmazza: Sony Pictures

Mivel nem járok (túl) sokat moziba, nem tudnám megmondani, hogy a plakátot, vagy az előzetest láttam-e hamarabb, de abban biztos vagyok, hogy már akkor tudtam, hogy ezt meg kell néznem. Hogy miért? Mert nagyon szeretem Julia Roberts-et, mert szép volt a plakát és az előzetes is, és mert tetszett a történet.

A film (akárcsak az alapjául szolgáló önéletrajzi regény) főhőse, Liz Gilbert (Julia Roberts), író - aki imád utazni. Szerencséjére ezt a vágyát munkájában ki is élheti, és magánéletében is szerencsésnek mondhatja magát: szép ház, szerető férj, barátok... Ám Liz egy nap rájön: mindez már nem elég. Beadja a válópert, és miután a házasságát követő kapcsolatba is beleun, bejelenti a kiadójának: egy évet csak magának akar szenteli, elutazik. Olaszországban újra megtanulja élvezni az életet (és az ízeket), Indiában lelki megújulást keres, végül Balin megtanul megbékélni önmagával, és megtalálja az igaz szerelmet...

A filmről eddig csak negatív kritikát hallottam, a könyvről (amit nagy bánatomra nem sikerült még elolvasni) felemás benyomás alakult ki a nagyközönségben. Én ennek most ellenállnék. Nekem nagyon tetszett a film - azt adta, amire számítottam, és az egyes országok hangulatát is jól el lehetett csípni benne. Lehet, hogy lányos film/könyv, de nem nyálas, és nem (kifejezetten) romantikus film - és főleg nem (romantikus)vígjáték. Ezt ne felejtsétek. :) Nyilván nem egy olyan film lett, amivel még az unokáit is traktálja majd az ember, de nekem biztosan nem egyszernézős. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rehmkati 2010.10.21. 12:01:20

Biztos azért tetszett annyira mindkettőnknek, mert mi együtt csak jó filmekre megyünk el. :)
Amúgy a könyv nekem már meg is van, Dóri olvasta már, és azt mondta nagyon jó. Majd egyszer kölcsönadom. :)

csacsiga 2010.10.21. 15:47:24

@rehmkati: ez már igaz. Vagy jó az ízlésünk, vagy jó hatással vagyunk a filmekre. :D A könyvet akartam is volna kérni, úgyhogy előre is köszi. :)

rehmkati 2010.10.22. 11:43:26

Természetesen makulátlan ízlésünk van. :D
süti beállítások módosítása