Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Szívdobbanás

2008. szeptember 05. @ 4 komment

Címkék: meló buli egyetem családi

Úgy érzem, kicsit el vagyok maradva, így most 'ünnepélyesen' megígérem, hogy az elkövetkező napokban bepótolok egysmást: Merrick Mayfair, Anita Blake, Colin, s talán még a DC-ről is mesélek egy kicsit - a reklám sosem árt. :)

Most azonban gyorsan összefoglalnám az elmúlt egy, másfél hetet, mert annyi jó és dolog is történt, hogy muszáj. (Jah, voltunk amúgy Szilvásváradon is, de az pont egy héttel csúszik ki az intervallumból, de nagyon fini pisztángot ettünk, és kicsit fotózási vágyaimat is kiélhettem, aztán (idő előtt) tele lett a kártya. :))

Szóval, voltak nálunk Kesziék - ennek közvetlen következménye a szekrényem. Na meg sok minden más is, amitől megint nagy kupi lett otthon. Aztán pakolászgattunk - dobozból ki, padlásra fel, dobozba be. Nagy dolog: voltam a padláson - kétszer is egy nap alatt. Ez azért 'fontos', mert május óta én ott még nem jártam (ha látnád azt a létrát, és azt, hogy hol van, talán megértenéd, miért...). Meglepően nagy. Mindenesetre letört a körmöm, de úgy, hogy le kellett ragasztani. Már egész tűrhetően néz ki. A ruhás szekrényembe gyorsan be is pakoltam, ámdebár a polcos nem tudott feljönni, a lépcsőfordulóban nem félrt el. SZóval szét kellett szedni - szögelve a hátulja, élmény volt -, darabokban felvinni, majd a szobában, ahol végül éppen elfértünk összerakni. Az egyik szög kissé ferdén állt a kezemben, kalapáccsal sikerült ki is vernem a kezemből, persze repülése megkezdése előtt (mármint a szög), még kaptam tőle egy sebet. :) Mára már teljesen jól elférek a szobában - a polcok még kissé ugyan zsúfoltak,sok a könyv, de ez is lassan javulni fog.

Hétfőn Party volt. Igen, nagy P-vel. Kittivel megbeszéltük, hogy tartunk egy szülinapi/névnapi bulit. Csütörtökön voltunk neki ajit venni - előtte voltam Katyéknál, de ezt majd a beígért pótlások között elmesélem. :) Ahol végül megtaláltzuk az igazit, a csaj már nagyon ki akart minket dobni, de sebaj. Meg vettünk neki hozzá koronát - pontosabban diadémot - is. Ari volt. Szóval őt ünnepeltük hétfőn - meg engem ünnepeltek. Meglepődtem. Köszi Nektek! :) Koktéloztunk, táncoltunk, de sajna túl korán el kellett jönnöm, mert kedden hajnalban keltem.

Kedden BME-Futás, gondoltam, mivel tankörsenior lettem megismerkedem a porontyokkal. Hátőőő... :D Arcokat már ismerek. :) Mindenesetre ezután szinte közvetlenül jött egy vártúra, Katynak pont abban a tíz percben sikerült hívnia, mikor 55°-os emelkedőn (vagyis fejtőn :D) mentünk, de azért sikerült kommunikálni. :D Köszi a meghívást, jövőhéten rendezem is a dolgot. :) A Futás jó volt, a vártúra valahogy túl gyors. Nagy problémánk volt, hogy utána hova menjünk - ez egy egész napon átívelő para volt, és végülis egy akkor jött, hirtelen ötlet lett a nyerő: kint voltunk a Margitszigeten - a két hatos tankör, tankörseniorok, meg Fincsiék. Lassan-lassan a gólyák is kezdték érteni. :D De az megint nagyon király volt. Háromra rtem haza, sz'al nem voltam utánna Békáson, ellenben csütörtökön sem, de akkor egy nagyon 'értelmes' beszélgetés tartott vissza - hát, érdekes volt... :)

Jah, és két nagyon fontos tény, ami most jó: Gaston Leroux (remélem, jól írtam le) és Dexter. Majd róluk is mesélek bővebben.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rehmkati 2008.09.07. 14:42:49

Hú hát kénytelen voltam végül regelni, hogy tudjak írni.:)
Látom a szöggel való csatádban rám ütöttél.:D De remélem nem sérültél nagyon le.
Ami a party-t illeti, nagyon remélem, hogy lesz még jó pár ilyen este! Nagyon jó volt!

csacsiga 2008.09.07. 21:24:52

Ő.... :)
Party - naná, mindjárt kezdjük egy kisebb körben, ámde legalább akkora élményt nyújtó BIKINIvel!!! :D

rehmkati 2008.09.21. 20:06:06

Sajnos az elmaradt, 2x is.:(
De majd legközelebb!:)

csacsiga 2008.09.23. 23:48:33

Előbb utóbb össze kell jönnie! Az előbb már emúlt, úgyhogy készülhetünk! (Remélem :))
süti beállítások módosítása