Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Kori

2009. január 26. @ Szólj hozzá!

Címkék: szabadidő vámpír konyha(művészet)

Mivel már rég meséltem, ezért most gyorsan (persze mihez képest, és kinek gyorsan? :) ) megteszem.

Az elmúlt hétnek két fő eseménye volt. Ha az elmúlt hetet kicsit visszábbról számoljuk (előző szombat), akkor volt egy vicces kávézásunk, ahol sok minden kiderült - például, hogy mikor volt az, amikor még tényleg nem ismertük (ismertem) Szilvit. (Ez még a Picasso Branch idejében történt, Szilvit meg épp egy táborból "rángatták el" Lajcsihoz - ha jól emlékszem. :P) Nem tudom, kinek hogy tetszett, én jól éreztem magam.

Ezután  akövetkező jeles esemény kedden következett be, amikor is nem voltunk korizni. Pedig elindultunk. Eredményeként hazavágtam a dobozomat, és csupa sár lett a cipőm talpa. Előbbit még nem javítottam meg, de utóbbit még aznap este megpucoltam. A korimat nem kellett szárítgatni. :) De találtunk Betty Boop-os bugyikat - sajna csak kicsit. Pedig lalkiismeretesen feltúrtuk az egész ládát. :)

Szerdán voltunk korizni. Először eltévedtem. :D Vagyis nem találtam azt a bizonyos buszmegállót. Aztán bejutottunk, de már nagyon rég voltam a városligatban, így az is kacifántos volt - tuti röhögtek volna rajtunk, ha mernek. :) Aztán vicces moment: eléncsúszik hirtelen három lány. Elengetdem Zsolt kezét, így kikerültük őket, de aztán jött oldalról egy negyedik, így piruetteztek egy kicsit. De egyikük sem esett el! Érted, én már rég hanyatt estem volna, a srácnak meg (szinte) meg se kottyant. (Zsolt anya munkatársa amúgy, akinek ez mond valamit, tudja, hogy ez miért olyan "durva" :D) Finom a tea, megkóstoltuk. :) Aztán elkezdett ömleni az eső. :(
Este még ebben a szakadó esőben kellett visszaténferegnem a MOMhoz (és egésznap attól rettegtem, mi van, ha rosszul emlékszem, és a Mammut-ot beszéltük meg? :D), aholis rá kellett jönnöm, hogy mennyire tapasztalatlan vagyok bizoynos témakörökben. No, sebaj, ha lesz valami még az üggyel kapcsolatban, ígérem szólok. De egy kicsit gáz volt. :S

Csütörtökön megint csak nem mentünk korizni - de ezúttal el sem indultunk. Dokinál sokan voltak, így csak későn t'tam elindulni, ezért egy kis átszervezgetés után mentem, Katival forrócsokiztunk. Jó volt. Lesz még ilyen. Valaki még? Aztán este megint csak Szilvi, vittem, ami neki járt - üzleteltünk. Tudósítottam a szomorú hírekről (melyek következtében most is éppen itthon ülök). És még ezen a napon elkeztdük nézni a Vámpír aktákat anyával. Ez meglepő dolgokkal jár(t).

Péntek temetés, és brrrr, miket tudtam meg. Feláll a szőr a hátamon már a gondolattól is. Igazságtalan az élet. Este boroztunk. (csacsiga: - Apa, nem iszunk este valamit? apa: - Miért behűtöttél valami? cs: - Még nem. a: - Jó, mert én már igen. :D) Harry Potter és a Tűz Serlege, aztán  Vámpír akták next-next.

Szombat semmi különös. Illetve ahogy vesszük. István hívott, de sajna nem tudtam menni - családi dolog. Persze nem volt rossz. És a meglepő fordulat: este anya (!!) rakta be a a sorozat kövi részét. Lebicikliztem 33.3 km-t.

Vasárnap még kevésvé különös. Volt valami kincskereső film este  a TVben, annak a végét láttam, meg megint csak sorozat next-next. 40 km biciklivel. (Túl mentem. :P) ÉS most itt tartunk. Jah. A net kiesés igen rosszul érintett, mint azt már lekommunikáltam egy másik csatornán: szótár kellett. Nagyon. HAzsnáltam is. Aztán egyszer csak nem lehetett. Föl mentem a padlásra, de esélytelen volt előkeríteni a szótárakat. (Mert persze mindenféle szótár van a szobámban - spanyol (ebből több féle is), portugál, orosz - de az angol mitől lenne itt?!)

Hú, és Wellington bélszín volt ebédre. Gordon Ramsey módra - persze nem ennyire nyersen. :D De nagyon fini lett!!!

A fel nem használtnak tűnő időt pedig azzal ütöttem el, hogy próbáltam észt vasalni abba a csöppnyi kis agyamba, azzal az elhatározással, hogy akkor is megpróbálom azt, amiről többen is megpróbáltak lebeszélni. Hogy ezzel mi lesz végül, az nem egészen 12 óra múlva kiderül majd.

Holnap színház. Öt szerepből eddig három változott két hét alatt. Estig még sok idő van. :D De így, talán 24 óra múlva határozottab véleményem lesz arról a bizonyos Ádámról, akinek jó a segge - a barátnője szerint is. :P Persze csak utóiratban, hogy egészen pontos legyek. :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása