Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Meglepetés szülinap

2009. április 18. @ Szólj hozzá!

Címkék: barátok buli

Az egész múlt pénteken kezdődött, mikor Szilvi és Szasza kitalálták, hogy menjünk el a Moulin Rouge-ba, mert ott múltkor is tetszett, és mert pénteken latin party (is) van. Mondtam Szilvinek, hogy pénteken - azt regélik - műsor van tizenegytől. Nos, ezt tényleg csak regélik, de ne szaladjunk ennyire előre. :) Szóval megbeszéltük, következő pénteken (azaz most péneteken) többé-kevésbé ráérünk, így az lesz az ideális időpont. Szilvi mondta, hogy szól majd Katának, meg még egy Katinak.

Aztán kedden (?) 'szörföltem a neten', és szembejött a Flyerz-es Moulin plakát "Csak itt minden pénteken együtt a kultúra és a szórakozás." Siménfalvy Ági és Szabó P. Szilveszter az eheti (aheti) fellépők. Na, ez átmenetileg feldobott - de összességében nem lett több kedvem, annyit tanultam a héten, hogy semmihez sem volt kedvem, anniyra fáradt voltam.

Eljött a péntek, és én még mindig gtanultam. :) Na jó, egy idő után befejeztem. :) Lényeg a lényeg, megnyertem a feladatot, hogy foglaljak asztalt, tudatában annak, hogy Katáék jönnek, Katiról nem tudjunk még. Foglaltam. Vicces volt, de végülis no problem. Háromnegyed kilencre mentünk a Határ útra, fél tízre a Nagymező utcába, szinte időben.

ÉS akkor "derült ki", hogy szülinapom van. Csak azt nem értettem - és nem értem még most sem :) - hogy miért pont Nekem? :D Megkaptuk az asztalunkat, Kati nem jött, szóval öten. Hideg volt, és beszélgetős zene, ráadásul alig voltak. Meg is ijedtünk, hogy mi lesz itt. Belehallgattunk a latinba, ami természetesen nem volt valami nagyon latin, rendeltünk, beszélgettünk. Végülis tizenegykor, Kovács Nagyember László szavaival élve, "egy rövidke kis előadással indítják az ország legnagyobb házibuliját az Operettszínház sztárjai...". A rövidke kis műsor három szám volt, így arra bíztatok mindenkit, akit csak ez tartana vissza pénteken a helytől, hogy ne féljen. :) (Egyébként duplaöröm volt a Hair-ből meghallgatni egy számot, mert anno, mikor hallottam, nagyon tetszett Szilveszter az előadásában - akkor még hosszú haja volt, szóval nagyon ott volt, és mert a Hairről beszélünk - kell ennél több?)

Nos, ezután tényleg beindult a buli, lett sok ember, lett hangos zene, nem jött a pincérlány (ez negatívum, ha nem lenne egyértelmű :)), lett jó hangulat - sőt. Olyan éjfél körül jött a násznép, és az ifjú pár is, szóval mondhatni - ott  voltunk a lagzin. :D Lényeg a lényge, hogy tényleg jó party lett belőle, és bár Katáék kicsit korábban elmentek, olyan három-négyig biztosan toltuk.

Szebb lenne persze a befejezés, ha nem lenne meg a böjtje a dolognak - a ma reggeli ZH-n, pl. De jó volt, mehetünk majd még.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása