Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Egy olyan világ...

2009. április 21. @ Szólj hozzá!

Címkék: fun

Vajon mi az ésszerű határ a twitt és a blogbejegyzés között? (Leszámítva azt, hogy Katyhoz nem jut el a twitt... :D)

Aki látta az S.O.S. szerelmet, talán emlékszik rá. Még az elején, miután Tomi beront és lerohanja a főnököt, a cégnél egy gyorstalpalót tartanak az ő esetéből. Akkor mondja a főnök, hogy Tomi most egy más világ beli nőt szúrt ki magának.

"Egy olyan világ, ahol az emberekenk nem mozog a szájuk olvasás közben." (Vagy valahogy így.)

Majdnem hangosan röhögtem fel magamon (pedig az erkélyyen ülök, úgyhogy nem kéne :)), mikor azt vettem észre, hogy nem egyszerűen mozgó szájjal, de erősen artikulálva olvasom magamban (!) az angol szöveget. Akkor most én egy más világból vagyok? Vagy most vagyok az egyikben és eddig (hittem azt) voltam a másikban? :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása