Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Midnight Sun

2009. július 08. @ 2 komment

Címkék: könyv vámpír

Írta: Stephenie Meyer
Eredeti cím:
Midnight Sun
Megjelenés éve:
?
Itthoni megjelenés:
?
Kiadó: ?

Stephenie Meyer még kiadatlan könyve, a Midnight Sun a korábban már említett Twilight (Alkonyat) párja: olyannyira, hogy ugyanazt a történetet meséli el, csak most a másik főszereplő, Edward szemszögéből. Magának a könyvnek a történetét (hogy hogy, és miért olvastam, olvashattam el, ha még ki sem adták) megtaláljátok a fenti linken, így arról most nem ejtenék szót. Sőt, ugyebár a történetről is beszámoltam már itt, úgyhogy ezt sem nagyon feszegetném - a lényeg tényleg ugyan az. Viszont...

Edward gondolkodása mindösszesen csak egy szikrányiban hasonlít Belláéra (igaz, ez egy elég nagy, erős szikra, szerelem néven is szokás emlegetni), így eléggé máshogy látja a történteket, és a két regény elolvasása után fény derül olyan apró, homélyban maradó részletekre is, amiről nem is gondoltuk volna, hogy van bármi jelentősége. Mindenesetre Nekem nagyon úgy tűnt, Edward gondolkodása sokkal összetettebb, mint Belláé, és ezzel azt hiszem, oda jutottunk, hogy egy hajszálnyival jobban tetszik ez a verzió. Kár, hogy (még) nincs befejezve. :(

„Nem érdekel, ha egy szörnyeteg vagyok? Ha nem vagyok ember?”

„Nem.”

Azon kezdtem gondolkozni, hogy épelméjű-e.

Gondolom el tudom intézni, hogy megkapja a lehető legjobb ellátást… Carlislenak meg vannak a kapcsolatai, hogy megtaláljuk a legképzettebb orvosokat, a legtehetségesebb szakembereket. Talán valami segíthet helyrehozni azt, ami rosszul működik benne, ami által képes egy vámpír mellett ülni úgy, hogy a szívverése nyugodt és stabil. Áttekintem a lehetőséget, természetesen, és annyiszor látogatnám, ahányszor csak lehetne…

 

Kevésbé esztelenül romantikus-szerelmes lányregény (nekem akkor is az marad, bárki bármit mond), mint az Alkonyat, de nem kell félni, ez sem hiányzik belőle...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

menjus · http://menjus.blog.hu 2009.07.28. 10:19:29

Jó hogy Edward összetettebb gondolkodású, hiszen több mint 100 éves, Bella meg egy kis 17 éves fruska:)

csacsiga 2009.08.07. 15:46:17

Öhm... Csak az a baj, hogyha erről az oldalról próbálom megközelíteni a dolgot, akkor hanyatt-homlok (ezt így kell írni?) kellene menekülnöm a regény szépséghibái, ellentmondásai és szörnyűségei elől. Így inkább bizonyos dolgokat nem veszek figyelembe... :)
süti beállítások módosítása