Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Twilight - Alkonyat

2009. július 13. @ 1 komment

Címkék: vámpír mozgókép

Eredeti cím: Twilight
Év: 2008
Rendezte:
Catherine Hardwicke
Fsz.:
Kristen Stewart, Robert Pattinson
Forgatókönyv:
Melissa Rosenberg
Forgalmazza:
Summit Entertaintment

 

Megpróbálok őszinte lenni, de nem túl durván kifejezni magam. :) Az van, hogy nekem nem tetszett. Próbáltam már sokféleképpen rájönni, hogy miért, sőt, próbáltam már valahogy "meggyőzni" magam az ellenkezőjéről is.

Először megnéztem feliratosan. Huh, hát az első benyomás az volt, hogy annyira nem adja vissza a könyv hangulatát, hogy az már szinte fáj. Ott van először is Edward (Robert Pattinson), akibe minden lánynak 'szerelmesnek' kellene lennie (és itt most teljesen eltekintek attól, hogy a srác nekem alapból nem az estem, mert ez nagyon szubjektív dolog), de valahogy nem megy. Aztán ott van Bella (Kristen Stewart), akiről nem nagyon sikerült elhinnem, hogy tényleg annyira odáig van Edward-ért, mint kellene. Edward is csak egyetlen egy fokkal szárnyalja túl ezt a teljesítményt.
Aztán megnéztem másodszor is. Szinkronosan. Magamon is meglepődtem, de másodszori megnézésre már sokkal jobbnak találtam (azért sajnos nem nak :( ). Voltak dolgok, amik még így is zavartak - hogy Bella arca mindig értetlen, hogy Edward-é mindig fájdalmas. Értem én, hogy van emögött is némi logika, de nem ennyi. De már kezdtek feltűnni a jó dolgok is. Carlisle (Peter Facinelli) és Alice (Ashley Green) figurája nagyon jó lett, Emmet-et és Jasper-t is kifejezetten jól sikerült elkapniuk az őket alakító színészeknek (Kellan Lutz és Jackson Rathbone). Szép lassan rájöttem, hogy a legtöbb karakter jól sikerült. (Angela még nem az igazi, de ez forgatókönyv, nem színészi alakítás.) De bizonyára nem egyszerű valakit egyszerre félénknek és őrülten szerelmesnek láttatni... És vannak nagyon jó jelenetek.
Harmadszor is megnéztem. Feliratosan. Kár volt. Rá kellett jönnöm, hogy ez egy olyan film, amin nagyon sokat dob a szinkron - igaz, egysmás angolul jobban kijön, de a magyarhangokban van élet. :( Ezzel együtt viszont arra is rájöttem, hogy a forgatókönyv és a rendezés nagyon tetszik - így annak, hogy Melissa Rosenberg a négy filmből háromnak már biztosan forgatókönyvírója, nagyon örültem, Nem semmi, mi? Ennyi rossz után. :D

Mindenesetre, ezek után tettem még egy dolgot - mondván, hogy nekem egyszerűen szeretnem kell ezt a filmet. :) Végignéztem az extrákat. Mindet. (Azt hiszem.) Hatalmas nagy volt  felhajtás a film körül, és ez meg is látszik azon a rengeteg interjún, amit végig hallgattam, és azt hiszem, a legnagyobb csalódás, hogy azt kell mondjam: ez jobban megérte... A rendező nagyon odavolt a filmért (ez nyomort is hagyott), a forgatókönyv író pedig, mint már említettem, nagyon jól megfogta a lényeget. Szóval, ha lehetőségetek nyílik rá, szerintem nézzétek meg az extrákat is. :D Rájöttem belőle, hogy Kristen Stewart nem a film kedvéért nézett mindig zavartan - ő mindig így néz. De tényleg.

És minden rossz ellenére nem akarom leírni egyik színészt sem (Pattinson pl. C. Diggoryként szerintem teljesen korrekt volt), és bizakodó vagyok: várom a következő filmet. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

menjus · http://menjus.blog.hu 2009.08.07. 21:44:01

Jackson Rathbone a legjobb (L) Bár a Twilightban nincs valami sok szerepe sajnos.
New Moonra meg megyünk mindenképp, de jó, megint van mit várni:)
süti beállítások módosítása