Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Egy elmaradt HP maraton...

2009. augusztus 07. @ Szólj hozzá!

Címkék: fun

pontosabban:

Egy elmaradt HP maraton szomorú históriája, kiegészítve a későbbi tragikus események sorozatával

Úgy volt, hogy Kati ötlete alapján a legújabb, sorrendben a hatodik Harry Potter film előtt megnézzük az előző részeket. Mindent összevetve pontosan annyi napot szántunk a dologra, amennyi szükséges - a szüneteket nem számolva. Az elsőt hétfőn néztük meg, a Katik kedden a másodikat (ha jól emlékszem), a további terv az volt, hogy következő hétfőn folytatjuk. Pénteken este kikísértem Rékát a buszmegállóba, majd haza fele már éreztem, hogy valami nincs teljesen rendben a lábammal. Szombaton még elsántikáltam, de vasárnap már nem bírtam ráállni, így egy pár nap pihenésre ítéltettem, a HP maraton így - számomra - elmaradt. A csütörtöki mozira már összeszedtem magamat anniyra, hogy simán tudtam menni, bár pénteken újra rájöttem, hogy nem éppen a legjobb még a helyzet, de elmegy.

Ez után jött az, ha jól emlékszem, hogy házhoz jött a kerti grillsütő, azonban a helyére már nekünk kellett vinni - ettől két napig fájt a kezem. Szombat vasárnap.

Hétfőn, mikor elindultam itthonról, a buszmegállóig sem értem el, mikor elszakadt a papucsom. Irány haza - mezítláb - majd felvettem az új cipőmet (nem lévén másik), ami már az első tizenöt percben feltörte a lábamat. :,( Azért csak mentem, rendíthetetlenül, aminek két olyan csúnyaság lett az eredménye a két sarkamon, hogy napokig gézzel ragasztgattuk és Bepantennel kenegettük, halványan még egy hónap távlatából is látszik a nyoma.

Furcsa módon itt megállt a szerencsétlenségek sora (illetve valamikor ez időben még elvágtam az ujjamat is :D), de mint azt Katynak is mondtam - régen találkoztam vele, és nem volt, aki szerencsétlenkedjen a környezetemben, hát nekem kellett. :D Mikor mindezeken túl voltam, találkoztam Katyval... Szerintetek? :P

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása