Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Műkorcsolya

2010. január 25. @ 3 komment

Címkék: korcsolya kedvencek

A sors fintora (és kicsit az én hibám), hogy mikor korcsolya EB van, én TH-ra tanulok. És amikor férfi FP, akkor nekem másnap vizsga, és épp a lényeget nem nézhetem meg, és utólag kell kiderítenem azt, ami egyébként triviális, annak ellenére, amit a 'szakértők' gondolnak. Halottaiból feltámadt A Bajnok, és végeredményben több, mint tizenhat pontot vert rá az őt másodikként követő S. Lamiel-re, aki a rövid program utáni ötödik helyéről korcsolyázta fel magát a dobogóra (és akitől a bornzérmes B. Joubert aligtöbb, mint két ponttal maradt csak le).

Párosban a Kavaguti-Smirnov kettős FP-je után nem vagyok ugyan teljesen biztos abban, hogy valóban őket illeti-e ugyan az az aranyérem, vagy a másfél ponttal őket követő német Savchenko-Szolkowy párost (vagy csak nekem nem tűnt magabiztosnak, ellenben szétszórtnak Yuko Kavaguti?), utánuk viszont jól megérdemelten jött Mukhortova és Trankov, habár az is igaz, hogy én (ám ez már inkább személyes) kicsit mégiscsak sajnálom, hogy Tatiana Volosozhar és Stanislav Morozov lecsúsztak a dobogóról.

Nőknél azt hiszem, most először érzem azt, hogy C. Kostner megérdemelten állt a dobogó elgfelső fokára, igaz, némi ellenszenvvel viseltetek iránta - nagyjából, mióta nemzetközi szinten is megjelent a jégen. Okát nem tudnám adni, de ennek ellenére most mégiscsak jó helyen lóg az az arany, szerintem is. A címvédő Lepistö, azonban kishíján a második helyről is lecsúszott, Kira Korpi azonban elbizonytalankodta a kűrje második felét, így kerül fel a végúl a grúz Gedevanishvili - szerintem teljesen megérdemelten a harmadik helyre. Bár igaz, a lányoknál igen szoros volt a verseny, a hatodik helyen végzett Sebestyén Juli (akinek ezúton megdícsérném a telejsítményét, mert volt bár már jobb helyen is, igen kiegyensúlyozott volt az FP, és nagyon jól sikerült az SP is) és az aranyérmes Kostner között van akkora különbség, mint a nagy visszatérő Plushenko és a tavalyi évet kihegyő Lambiel között.

És a végére hagytam a jégtáncot - mert bár sosem volt a kedvencem, most mégis értek kellemes meglepetések. Előtte azért megjegyezném, amíg Navka és Kostomarov a jégen voltak, sosem tűnt enniyre kiegyenlítettnek a mezőny - ez egy kicsit a hátrébb lévőknek jó, az elől lévőknek rossz. Némi elfogultságga talán, de azért mégiscsak: Hoffmann Nóra és Maxim Zavozin nagyon jó választással, ha nincsenek is az élbolyban, de nagyon teszett, amit csináltak, azt hiszem, ez a zeneválasztásnak is nagyon köszönhető. Ami a dobogót és környékét illeti a Domnina-Shabalin vs. Faiella-Scali párharcban nem tudtam dűlőre jutni, és talán egy kicsit hajlottam is voléna az olaszok felé, mert az ő programjuk dinamikusabb volt - igaz, az orosz, végül aranyérmet szerzett páros pedig eleganciába szárnyalta felül a riválisokat. A harmadik helyért is szoros volt a harc, és nyilván, ismerve engem a negyedik helyen végzett farnciáknak szurkoltam inkább, mint az orosz Khokhlova-Novitski kettősnek, de végül a papírforma dominált, és a Pechalat és Bourzat páros lecsúszott a dobogóról.

És azt hiszem még egy dolog, ami szót érdemel - idén a gálában is csalódtam egy kicsit, de néhány dologra azért csak jó volt - többek között mostmár inkább billenek Domnina-Shabalin pár felé. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rehmkati 2010.01.28. 13:22:54

Hú ez tök jó volt! (a mellékelt videóra gondolok)

csacsiga 2010.01.28. 22:45:19

A Hoffmann-Zavozin videóra gondolsz? Nagyon jók voltak most szerintem is. :) Bár én elfogult vagyok. Annak kell lennem, ha egy egész (nem is rövid) bejegyzést szenteltem az EBre. :D

rehmkati 2010.01.29. 10:12:36

Igen, arra gondolok.:) Nyugi, én is szeretem a műkorcsolyát, csak nagyon ritkán van alkalmam nézni.
süti beállítások módosítása