Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Eclipse

2010. június 25. @ Szólj hozzá!

Címkék: vámpír mozgókép

Tegnap este volt (vagyis nekünk talán hajnalban) az Eclipse világpremierje. Ezt nem olyan régen derítettem ki. Sőt, a kiderítettem is túlzás, inkább csak rábukkantam véletlenül. Nem, ez sem teljesen igaz. Hogy is volt? Mindegy is. Ja! IMDb-n jártam (Bones kapcsán, bár felesleges volt, mert a FOX oldala hasznosabbnak bizonyult), és gondoltam, ha már ott vagyok, vetek egy pillantást erre is - mi hír van a háza táján.

Úgy volt ugyanis, hogy nem olyan régen hallottam, hogy hamarabb lesz, mint számítottam - úgy két héttel. Akkoriban épp elkezdtem a Breaking downt, és hogy vége lett, egy kicsit megint elkapott a láz, és épp aznap jártunk Media Markt felé, ahol nagy New Moon DVD plakátok virítottak mindenütt. Valahogy így kedvet kaptam a filmhez, és este meg is néztük (vagyis majndem végig néztük), és nagyon meglepődtem magamon, hogy sokkal jobb, mint az emlékeimben élt. Bár ezt végülis annak tudtam be, hogy a Twilight filmről szörnyű emlékeket őrzök, és hasonló reakcióra számítottam ennek kapcsán is. (Mozinál is bejött, most is, bár még mindig nem mondom, hogy jó film lenne, sajna... Pedig igyekszem, tényleg. :() Ez a nagy sikerélmény pedig odáig fajult, hogy most már kifejezetten várom az új filmet, és tetszik az előzetese is - de az első képek láttán felötlött bennem a gondolat: Méghogy a vámpírok sohasem változnak?! Csak attól félek, hogy így már túl nagyok lesznek az elvárásaim, és megint rossz érzéssel fejezem be. :(

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása