Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Szex és New York

2008. július 10. @ 1 komment

Címkék: mozgókép

Sex and the CityEredeti cím: Sex and the City
Év: 2008
Rendezte: MIchael Partic King
Fsz.: Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Christin Davis, Cyntia Nixon
Forgatókönyv: Michael Partick King (screenplay), Candace Bushnell (book)

Kicsit le vagyok ugyan maradva, de az nem változtat a tényen, hogy megnéztük. Úgy, hogy egyikünk se nagy rajongója a sorozatnak, Katy és én egy részt sem láttunk belőle, Kati is csak néhányat. És mégsem vesztettük el a fonalat! :D (Erről egyébként egy régi sztori jut eszembe: Rékával voltunk moziban, mondta, hogy nézzük meg a Múmia második részét. Én akkor még nem láttam az elsőt, mire Réka a következővel nyugtatott: ugyan már, nem hiszem, hogy nem fogod majd érteni, biztos jó lesz - habár mondjuk akkor minek adják megint moziban az első részt a második mellett? :D )

Szerintem mindenképpen megérte, nekem nagyon tetszett. A film hangulatát, azt hiszem, mindenki sejti, hiszen elég nagy hűhót casptak anno a sorozat körül is. A történetet meg azért nem ecsetelem, mert... Nem is tudom. Ha azt mondanám, hogy nem volt története, az kamu. De persze nem is világmegváltó dolgokról szólt, és ha elmondanám, le kéne lőnöm a poént benne. De nagy vonalakban - egy esküvőre készültünk, egy kapcsolatot felrúgtunk, egy családi válságot és egy terhességet is átéltünk. Sírtunk, nevettünk, csalódtunk, örültünk, meglepődtünk. Metropolitan girl-ök voltunk. :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

menjus · http://menjus.blog.hu 2008.10.11. 21:28:45

Én azóta elkezdtem nézni a sorozatot, igaz, még csak az első néhány részt láttam...
süti beállítások módosítása