Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Fázom

2008. szeptember 25. @ Szólj hozzá!

Címkék: fun blog otthon

Éppen most fejtettem meg, mitől is vagyok megfázva. Nem alszom, folyik az orrom, és még ha nem, akkor sem kapok levegőt, és hideg van. Kifejezetten hideg. Pedro szerint 21 fok, de nem hiszem el. Aztán megfelelő idejű kételkedés után rájöttem, hogy ő el van kényeztetve, mert múltkor odaadtam neki a fűtőszálat. Szóval nála tényleg van annyi. Itt nincs. És mindezt csak azért, hogy megtaláljak egy képet, amit most épp az iménti bejegyzéseben említett "izé" dolgok miatt nem mutatok meg nektek. :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása