Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Hosszú nap

2008. október 05. @ Szólj hozzá!

Címkék: koncert buli kedvencek

Első felindulásból egy rövid posztot akartam írni "Never again" címmel, "indeed" tartalommal. Végülis letettem róla - nem vagyok biztos benne, hogy ezt így kell írni. :D Kicsit komolyabban véve magamat azért, mert azért ennél komolyabb megemlékezést kíván a dolog. :)

Igazából volt egy korábbi gondolatom is, egy amolyan igazi, vezércikkbe való címem: "Hooligans koncert Budaörsön". (Ez azért vezércikk, mert valójában nem volt.) De ez koránt sem fedte volna le a teljes napo/estét (délutánt?)...

Az történt ugyani, hogy Kata szólt, hogy szeretne menni Öregdiákra. Én meg egyrészt mert lógtam már egy könnyvvel, másrészt, mert jobb dolgom nem volt tegnapra, elfogadtam az ajánlatot. Három óra felé találkoztunk a Kökin, onnan bevetettük magunkat az Europarkba. Segafredo-s forrócsoki, McDonalds-os saláta, Janes Clubbos körülnézés, Saturnos telefontok vásárlás (igazából Nokiás :) ), Péter Szabó Szilvit látás, Interspar-os kisbevásárlás. És már majdnem hat óra lett. Úgyhogy visszaindultunk, reménykedve, hogy ott találjuk azt az egy embert, aki miatt érdemesnek éreztem elmenni (a könyv miatt is, meg...), illetve Kata előre bánkódva, hogy egy másik érdemes tanerő nem lesz ott. Az első ember, akit megláttunk "az ofő" volt. Az utolsó is. Közben két említésre méltó beszélgető partnerünk akadt még, örülök, főleg a másodiknak, hogy találkozhattam velük. De szóval, lényeg a lényeg: háromnegyed tíz után jöttünk el. Kicsit elnyúlt a dolog. :)

Innen mentünk el Szilviért. Kicsit "kaszinóztunk", aztán miután ő is elszabadult, szereztünk kocsit, és bevetettük magunkat a városba, megpróbáltunk eltévedni a Gellért-hegyen, előtte persze megvacsoráztunk :D. Az eltévedés nagyjából sikerült, közben egy üveg pezsgő beszerzése is. Aztán innen eljöttünk, és valahogy (na jó egyenes út vitt oda :)) Budaörsön lyukadtunk ki. A Hooli koncert igazából még a Gellért-hegyen keződött, és valahol itt lett vége - vagy a Sasdi úton... :D

Kaptam egy szilveszteri meghívást, Szilvit sajnáltam, Katát... felkísértem a kilencedikre, maja Szilvivel eljöttünk a Kököre, és felszálltam az első (vagy a második?) 202-re szombat hajnalban. Hosszú volt az este. De akik szombaton hiányoltak, azok Szilvit idegesítették, nem engem. :D

Ma meg voltak itt Mariék - fura, nagyon sok év után először jöttek csak ketten. Cegén Fruzsi... :,(

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása