Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Szerencse percek

2008. október 13. @ 4 komment

Címkék: fun élet szemlélet

Azt mondják ugye, hogy az ember nem lehet az élet minden területén szerencsés. Én most keresem azt az egy területet, ahol az vagyok. :D De komolyan! Épp most néztem szereposztásokat... Most csak azért enm mondom meg, hogy mit mikor és hol nézünk, mert az olyasféle félreértésekre adhatna okot, amiket nem szeretnék szítani. Olyanokra, mint például...

Broadway fesztivál. Csonka épp felkonferál olyan neveket, mint Bereczki Zoli, Dolhai Attila, Bálint Ádám, Vágó Zsuzsi, Peller Anna(?)... Szasza néz, hogy ugyan fényképezzek már. Mire én megkérdem: "De most erre pazaroljak?" Huh... Nagyon sok gyilkos pillantás szállt felém nagy hirtelenjében. Pedig nem is a fentemlítettek ellen szólt, csak tudtam, hoyg pár képnél többet már nem bír az elem , és ennek a párnak már volt rendeltetése. Nos, én efféle félreértésekre nem szerenék megint okot adni - nem is panaszként mondtam el, csak hát azért... Mondjuk úgy, van olyan, akit szívesebben láttam volna.

Aztán. Vettek Szaszának szombaton íróasztalt. Nekem egész bejött, ma voltunk, hogy nézzünk valami hasonlót, övénél valamivel nagyobbat. Ki is néztük. Persze sajna már nem volt raktáron... Pech. :)

Vizsgákról, kártyáról már ne is beszéljek. :) Se baj, barátok terén - azt hiszem, még nem vallottam nagyobb kudarcot. Ez is valami. :D Köszi Nektek! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katy 2008.10.19. 10:28:52

Ha ez vigasztal, én semmiben sem vagyok szerencsés, és nem is leszek soha...

csacsiga 2008.10.19. 11:32:18

Jobban örülnék, ha legalább Te az lennél. :) Azt hiszem, a egyetlen megoldás, ha esélyt sem adunk a balszerencsének! :)

Katy 2008.10.27. 17:23:28

Háát... Menni fog az nekünk?:)
süti beállítások módosítása