Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Mérleg

2008. október 19. @ 2 komment

Címkék: mese szabadidő

Mostanában valamiért nagyon úgy érzem, meg kell figyelnem az ilyesmiket. Múltkor elfelejtettem mondani, hogy mióta úgy döntöttem, mindegy, milyen busz jön, felszállok, azóta akármikor megyek ki a buszmegállóba, a hosszabb utat megtevő busz jön mindig. :)

De amit el szerettem volna mondani, az a tegnap volt - kissé groteszk, ha belegondolok. Először is nem szólt az ébresztőórám. Felkeltem valamikor, megreggeliztem, hogy legalább a következő órára bemenjek, nem vártam meg anyuékat. Persze, mire befejeztem, már ők is ott ültek mellettem. Felöltöztem. Tegnap vettem észre, hogy elég látványosan kezd szétmenni a talpa a cipőmnek. Másikat persze nem tudtam felvenni. Fogtam a szemüvegemet, ebben a pillanatban kiesett belőle az üveg. Aztán kiszakadt a nadrágom. Itt már kissé féltem a naptól. Nem mentem egyetemre végül. Valamivel később ültem a gép előtt, anya mondta, ezt-és-ezt szeretné hallgatni. Öt percet szenvedtem, mire megbírtam normálisan nyitni. Egy sima WMP-ben, ami (szinte) napi használatnak örvend. Itt jelentettem ki, hogy talán nem kellene kitennem a lábamat a lakásból az nap, mert még a nyakamat töröm a városban. De kitettem. Lekéstem a buszt, és még el is számoltam magam. Ez a mérleg egyik fele.

A másik oldalon ott van, hogy viszont csak Katával találkoztunk volna, és jött Szilvi is. A táska, amit kinéztem délelőtt, volt abban a boltban, ahol hirdették, 2,5 K-val olcsóbban ráadásul. A Companyban pedig a heti ajánlat az After Eight Cofee. Nyammi. A buszra sem vártam öt percnél többet.

Szóval nem teljesen veszett az ügy. Katy! Gondolj Te is az apróságokra!

Elolvastam amúgy az Anne válaszúton és Anne az élet iskolájában c. Lucy M. Montgomery könyveket, de azok annyira szervesen összefüggenek, hogy majd, ha a többit is olvastam, együtt, egyben beszámolok róla.

Most amúgy Rékával kellene találkoznom, de nem reagált semmit péntek óta, így az az érzésem, hogy ez most mégsem jött össze. De ez már nem a tegnapi mérleghez tartozik... :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

menjus · http://menjus.blog.hu 2008.10.19. 13:20:37

Az Anne annyira jó könyv... jaj mennyire szerettem is régen. Csak sajnos nekem csak az első rész van meg.

csacsiga 2008.10.20. 20:53:29

Én is csak kölcsönbe kaptam, de ilyenkor mindig rá kell jönnöm, hogy Mr Darcy mindent megér, de van, akit még ő (és csapata :) ) sem tud felülmúlni. Örök szerelem marad. :)
süti beállítások módosítása