Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

A külcsíny a fontos...

2008. október 27. @ 3 komment

Címkék: blog érdekes

A nagy szakácsok szerint legalábbis. :)

Már tök régóta tetszett Kittinek a "Kittka most..." boxa, de annyi eszem eddig nem volt, hogy meg is nézzem, mi is az. Na de most. Így elloptam az ötletét. Szóval ezért köszi Neked.

És ha már ilyen nagyon benne voltam, egy kicsit kezdtem valamit a 'külsőmmel' is, és rá kellett jönnöm - a sötét színekkel sokkal jobban bánok, mint a világos, élénk, nevetős színekkel. Így lettem fekete - de nem hagytam lerázni magam, és van nevető narancssárgám, meg jókedvű pirosam is. És most így, azt hiszem, tetszik. Határozottan. :) De persze ez nálam semmit nem jelent.

Amúgy tegnap óta szenvedek a szerdai képekkel - 212M-val indult, aztán (nem vagyok elég kocka) Kitti szólt, hogy tömörítsem. Lett belőle 80,2. FTP persze 63%-nál akadt meg ~2 óra után, hajnali egykor. Nah, itt feladtam. Most ott tartok, hogy 50M, 75%, és indulnom kéne. Áll. kevesebb, mint tíz perc van hátra, úgyhogy ezt már megvárom. - Ja, igen: merthogy az előbb azt csinálta ám, hogy kiírta, hogy 100%, aztán meghalt az egész. Szóval... :S Előbb-utóbb csak sikerül... :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katy 2008.10.27. 17:22:16

Szerintem nagyon jó lett a blog, nekem is tetszik!:)

kittka · http://kittka.blogspot.com/ 2008.10.27. 18:57:38

Nagyon szívesen! Szerintem is jó lett a blog új köntöse. :)
Köszi a képekért, nagyon durváááák!!! :):)

csacsiga 2008.10.28. 00:35:09

De éppen ez bennük a jó :)

Örülök, hogy tetszik - még a végén designer lesz belőlem. :)
süti beállítások módosítása