Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Tavaszébredés

2008. november 17. @ 4 komment

Címkék: színház photos on blog

Az (időben) első dolog, amiért már érdemes volt, Szasza arckifejezése, nem egészen egy perccel a megérkezésünk után.

"- A nyakába kellett volna ugranod!
 - Nem is tudok molyan magasra ugrani, kissámli meg nem volt nálam..."

:D

Az első részben egy gyors ismertető Peller Annától, majd ismert és kevésbé ismert (többnyire magyar) musical slágerek. Sajnos neveket nem nagyonn tudok mondani, így, az igazságosság kedvéért azt a néhányat sem mondom. De a Jézus Krisztus szupersztárból volt Heródes dala - a srác elképesztő volt, bár elsőre kicsit fura. Az Árnyékdal a Mozart!-ból - bocsi - tragikusnak tetszett, sőt, a másik ugyanettől a fiútól szintén nem volt az igazi... a Dreamgirls-ből a One Night Only is jól sikerült - a háromlányból az egyik főszerepet játszik majd. (Ezt persze pont nem volt nehéz megjegyezni, de ígéretet tettem. :)) A Notre Dame-i toronyőrből volt az Esmeralda, egy Bereczki Zoli hangú és két mádik nagyon jó hangú :) srác előadásában - köztük is volt egy, akit nagyon megjegyeztem, és aki később az első között kapta meg a szerepét. :) A mozart!-ból Constanze dalát (Van egy hely...) szintén egy trió énekelte, köztük is volt egy lány, akinek nagyon kilógott a hangja - éles volt nagyon. Egy lány énekelt farnciául, sajnos nem ismertem, miből, de annak a lánynak tényleg és igazán szörnyen jó hangja van! A főszereplő barátnője lesz talán. Azon párak közül volt, akikre kifejezetten emlékeztem a Broadwayról. :) Még két szám volt, amik sajnos nem tudom, miből valók, de mindkettő nagyon jó volt, előadók szempontjából is, és maga a szám is... Abigélből volt a Két szív, szintén nagyon jól sikerült, Elisabeth-ből a Haláltánc... furcsa volt, Janza után a lányt hallani, de jó, erős hangja volt hozzá, egyáltalán nem rossz, a srác pedig (ismertük :D) meglepően jól helyt állt, még az én magas igényeimmel szemben is. :) Rudolfból a hétköznaoi hős, nem mondom, hogy rossz volt, de nem is az igazi... Miondjuk átlagos. Illetve a Fame-ből a Hírnév c. számmíl zártak, ez még így hirtelenjében beugrik - ez persze csak egy hirtelen felsorolás, a teljeség igéánye nélkül. Sok nagyon szép szám, többniyre jól előadva, elénekelve.

Második részben pedig jött a "lényeg", kik(d)erültek a szerepek. KERO, Béres László és Somogyi Szilárd segítségével, és Peller Anna "műsorvezetésével", idegtépően lassan, számról számra egy-kettesével katák meg a fiatalok a szerepeiket, s közben sok-sok (persze sosem elég :)) részletet meghallgathattunk, ekkor már kizárólag a Tavaszébredés c. rockmusicalből. Ott haltam meg, mikor (tudom, név nélkül, de ezt az egyet most muszáj) Pirgel Dávid, a Vámpírok báljában Herbertet alakító Pirgel Dávid egy sráccal énekelt egy számot az ébredő szexualitásról... Szerintetek? :D Nagyon odavágott! :)

Szóval összességében azt mondom, hogy nagyon jó volt, és érdemes volt elmenni, és jórészt tetszettek a dalok is (kettő volt talán, ami annyira nem fogott meg, de lehet, az is csak a történek hiányában :)), szóval, esélyes, hoyg vár még rám egy előadás tavasszal. :D

 

-- UPDATE --

Közben találtam egy ilyet:
     Melchior: Angler Balázs, Kossuth Gergő
     Moritz: Horváth György, Pirgel Dávid
     Wendla: Vágó Bernadett, Viczina Dalma
     Ilse: Baranyai Annamária, Vágó Zsuzsi
     Martha: Moravszki Enikő, Simon Boglárka
     Anna: Kiss Tünde
     Hanschen: Gulyás Balázs
     Otto: Kádár Szabolcs
     Ernst: Zádori Szilárd
     Georg: Kocsis Dénes
     swing: Mihálka György, Pásztor Ádám , Réder Nóra, Török Anna

 

-- Még UP-abb-DATE --

Felkerültek a képek a nagy estéről.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pinky 2008.11.17. 21:07:52

Én is ott voltam tegnap, nagyon élveztem, bár én a fénytechnikában meg a hangtechnikában találtam némi kivetnivalót, én nagyon élveztem :D A fellépők pedig egytől egyig kitettek magukért :D

csacsiga 2008.11.17. 21:55:07

Igen, én is elgondolkoztam egy pöttyet, bár hangban a végére sokat javultak, hogy hol lesz itt a zenekar? Bár nem ültünk nagyon elöl, de mintha nem találkoztam volna az árokkal. :O

Ezzel együtt már nagyon várom a bemutatót! :)

Pinky 2008.11.18. 00:01:10

Én is eléggé hátul voltam L sor konkrétan :D Én megkockáztatom hogy talán az Operettsz. életében először (?) nem élőzenekaros előadást láthat majd a közönség. A szereposztás az én fejemben is valahogy igy nézett ki bár van egy ember akit én nem tudok sehova se tenni hiszen elméletben az első fordulóban kiesett...

csacsiga 2008.11.18. 10:48:37

Én T. :D De pont ott volt a lépcső, így feljebb ültünk, és nem ült előttünk senki. (Hála érte! :))
A nevekkel én kisebb bajban vagyok, de volt egy-egy lányok közt is, fiúk közt is, akit nem annyira értem, miért jutott idáig, persze ez csak az én ízlésem. Ráadásul swing lett mindkettőjükből, így szinte elkerülhetetlenek... :)

Zenekar nélkül? :O Mindenesetre akárhogy is, az erősítőket és hangfalakat (vagy a hangtechnikust?) mindenképpen nevelni kell még...
süti beállítások módosítása