Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Február

2009. március 17. @ Szólj hozzá!

Címkék: otthon konyha(művészet)

Mivel februárban még volt időn és energiám, és tettem-vettem-ténykedtem, most a fotókat elnézegetve arra gondoltam, megmutatom Nektek, mik is voltak a sivár hétköznapok mégis kirívó eseményei (a nem sivár hétköznapokról pedig már úgyis beszámoltam, az a része (is) jó volt a februárnak :)). És, csak higy addig se kelljen tanulnom, mert már nagyon unom ( :( ), egy kis magyarázat is hozzá. :)

1.) Polip reggeli. Amikor először találkoztam a "receptjével", már biztos voltam benne, hogy ez nekem való dolog. Vidáman kezdődött a nap. :)
2.) A 2009-es év első Kertbéli katicabogara. Ez hatodikán volt, rövidujjú pólóban napoztunk kint a teraszon. Egyben Ekkor tanultam meg használni a makrót a(z új) gépen. :)
3.) Sok idő után megint kaptam vágott virágot szülinapomra. Rózsát, és szegfűt. Ez a kép jobb lett. Nőnapra is katptam. :) Egy szál orchideát, meg egy szál gerberát is - bár ezt lehet, már mondtam
4.) Szerelmes polipok. Ez olyan mutatós kép, hogy nem volt szívem nem meg mutatni ezt is. :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása