Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Dolgok

2009. április 14. @ 5 komment

Címkék: családi nevelde ünnepel

Csak nagyvonalakban:

Katy blogjának élőkönyvjelézője meghalt, és csak most vettem észre, hogy van új bejegyzés. :O

Gyuri két nap alatt három bejegyzést írt (nagyon elfáradtál tőle? :D), ami amellett, hogy furának hat ( :P ), lehetőséget adott arra, hogy megvizsgáljam magamnak úgy ámblokk az egész oldalt. Ott vagyok. :D Sőt, vagy egy olyan funkció is nála, amit én sehogyan sem tudtam megoldani magamnak anno, pedig kerestem rá mindenféle kódot, de nem ment. Valami csak ragadt Rá a KSZK-ban. :)

Találkoztam ma Zsoltival - és azt ígérte, hogy júliusban megyünk moziba. És, hogy miért ugrott be egyből A film? Voltunk pénteken moziban (anyával sikerült is összekapni, hogy ha nincs pénzem, akko minek?), és láttuk Az előzetest (pedig le is mondtam róla, mert múltkor (két hónapja :D) WB filmet néztünk, és akkor sem volt), és benne volt A professzor. :D Nos, és erről éppen az jutott ezsembe, hoyg ennek a negyedik (?) része volt az, amit először néztünk együtt egyetemen a legkedvesebb évfolyamtársak válogatott csoportjával - többek között Zsoltival is. Ha jól emlékszem, ráadásul pont ő ült az egyik oldalamon, és minden fontos jelenetnél röhögött rajtam. :D

Ma megtanítottuk szomorú és vidám smiley-k felismerésére az ágensünket. Elkészítettem életem első PHP oldalát - ez úgy tegnap éjfélre készült el, apróbb simítások (= fekommentezés) maradtak csak mára.

A PHP házi mellett a hétvégén fordítottam időt a családra is - vasárnap nagyo(ka)t ünnepeltünk: keresztapum szülinapjára mentünk át, de kiderült, hogy még egy szülinap és egy névnap is 'közbejött'. Volt húsvét is, a nyuszi hozott békás bögrét. Meglepő volt, hogy jött, de cuki a bögre. :) Jöttek locsolók is (hárman!! :)), és csináltunk tojást. Főtt tojást 'festettünk', mert a lányok nem tudják kifújni, apa meg nem akarta (gyanítom ugyanis, hogy neki menne). A brutál benne, hogy apa főzte. :D Mondjuk a mintákért én vagyok a felelős.

Öhm. Azt hiszem, mára ennyi. Nem vagyok formában, nem tetszik a stílusom. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

menjus · http://menjus.blog.hu 2009.04.14. 23:06:26

Én is, én is, én is!! (Gondolom sejted, hogy mire írom:)

reedcourty 2009.04.15. 13:04:00

Ezt már nem hagyhattam szó nélkül, szóval regeltem. Még egy írással így is lógok, azt nem tudom mikor fogom megírni. Elfáradni ugyan nem fáradtam el, de mindig nehezen szánom rá magam a dologra. Mi az a funkció, amit nem sikerült megvalósítanod? Amúgy a KSzK-nak nem sok köze van hozzá szerintem. :D

csacsiga 2009.04.20. 11:27:22

@reedcourty: Valamire csak fogni kellett. :) Am. még régebben próbáltam úgy linkelni a blogokat, hogy a legfrissebb öt bejegyzés címét jelenítse meg... Csak akkr nem ment, azóta meg nem foglalkoztam(zom) vele, csak feltűnt, hogy nahát. :)

reedcourty 2009.04.20. 12:55:20

Ez valami blogger fícsör, ott csak be kellett kattintani. De gondolom van erre valami megoldás errefelé is. :)
süti beállítások módosítása