Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Angyalok és Démonok

2009. május 23. @ Szólj hozzá!

Címkék: barátok mozgókép

Eredeti cím: Angels & Demons
Év: 2009
Rendezte:
Ron Howard
Fsz.:
Tom Hanks, Evan McGregor, Ayelet Zurer
Forgatókönyv:
David Koepp, Akiva Goldsmann, (Dan Brown regénye alapján)
Forgalmazza:
Columbia Pic.s, Imagine Ent.

A da Vinci kód nagyon tetszett. Aztán elolvastam a könyvet is (igne, igen, tudom...) - és még úgy is nagyon tetszett. Az Angyalok és démonoknál már először olvastam a könyvet, aztán tegnap megnéztük a filmet. Nem volt alapvetően egy rossz film, de ha nem látom moziban, akkor sem lett volna hatalmas nagy érvágás, azt hiszem. Látványban eléggé elmaradt a 'testvérétől', ellenben történetében jelentősen eltért a könyvtől. Illetve inkább úgy mondanám, hogy nagy vonalakban hasonlított a könyvre - itt is a konklávé estéjén játa végig a prof. a megvilágásodás ösvényét, de lényegében ennyi. Az a sok apró változtatás, amiknek nagy részét nem értem, miért kellett meglépni, együtt már igencsak átformálta a történet lényegét. A könyv ismerete nélkül persze nem tudom, milyennek hathat, nekem úgy egy kissé, szerintem kusza lenne... :o

De előtte találkoztam Rékával (vett miattam könyveket, meg fagyiztunk, meg locsi-fecsi), utána meg még egy jó darabig elbeszélgettünk Mariettával az Örsön, azok a részek kifejezetten jók voltak. :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása