Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

(:

2009. június 09. @ 2 komment

Címkék: kedvencek

Volt a minap (szombaton) a TV-ben egy film. Már csütörtökön kinéztem az előzetesét - vacsora közben. :) Anyának akkor már megy a műsora, így félszemmel tudja követni az eseményeket. Szóval a filmet (A Sziget) jól beharangozták - jövő, klónok, stb. - én meg jól bedőltem, és megengedtem azt a luxust magamnak, hogy megnézzek egy olyan filmet, amiről soha azelőtt nem hallottam még, pusztán egy... meggyőző mosolyért. Vagyis kettőért, mert annak a bizonyos mosolynak a klónja is szerepel. A film nagyon hosszú volt, és értem azt is, hogy miért nem igen hallottam róla korábban, de... ennyi fogat nem sokan tudnak elővillantani. Egyébként Alannek is ilyen... khm... bénácska a fogsora. Ez lehet, jelent valamit?


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

menjus · http://menjus.blog.hu 2009.06.09. 09:29:41

annyira imádom ezt a pasit! :)

rehmkati 2009.06.11. 12:09:07

Én ezt a filmet láttam már, és azt hiszem Istvánnal. De nem is emlékszem rá...:)
süti beállítások módosítása