Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Hóesés meg miegymás

2010. január 28. @ Szólj hozzá!

Címkék: barátok korcsolya mondom a magamét

Tegnap este úgy feküdtem le, hogy apa mondta, hogy ha sok hó esik éjszaka keljek fel korán, és söpörjem le az erkélyt és a teraszt, a külső udvart és a járdát a kerítés előtt szintén tisztítsam meg a hótól. Kiemelném azt a részt, hogy csak akkor kell korán kelnem, ha sok hó esik az éjszaka. :) Nem esett sok. Annál több viszont napközben, egy óra alatt, mire elindultam mindent vastagon borított a fehér takaró, és bár már unalmasnak tartom a sok havat, el kell ismernem, az, hogy az érintetlen hó mindenütt ott volt, kifejezetten szép látványt nyújtott. Persze hideg volt, a buszon meg büdös, így ezek elég hamar lerombolták az illúziót, hazafele pedig majdnem elestem (külön öröm, hogy egy rakat gyerek szeme láttára tettem mindezt), viszont cserébe láttam egy kutyust, aki neki rohant egy nagy kövér szürke cicának, akinek erre az összes reakciója az volt, hogy oda fordította a fejét. Gyanús, hogy a többi része már megfagyott, mert ezek a macskák itt a környéken amúgy elég beszariak. :)

És ma kapcsolatot létesítettem két régi barátosnémmal is - egyikükkel találkoztam, a masikukkal csak beszéltem, de végre-végre. Cserébe viszont a tegnapot sajnálom, amikoris két másik, nem annyira régen látott, ámde máris hiányzó barátosnémmal lett volna randim, de az egyiket lemondani kényszerültem családi dolgok miatt, a másikról meg egy későn elolvasott e-mail miatt maradtam le.

Az előtte való nap meg hatalmas csalódást okozott. Zsolttal megbeszéltük, hogy elmegyünk (véééégre) korizni. Kiszemeltük a kedd koradélutánt (illetve először a délelőttöt, ami aztán elcsúszott, ami miatt nem olvastam kedden este már e-mailt, amiért pedig lemaradtam az egyik, már említett, szerdai találkámról), és a Westendet. Kimegyünk, nyitásra - és annyi eszünk nem volt, hogy ránézzünk előtte a jégre, hogy milyen állapotban lehet. Ez viszont nagy hiba volt, mert annyira kritikán aluli állapotban volt, hogy azt el nem tudom mondani. Hatalmas nagy csalódás volt, és így letargia is közelgett miatta. Most keresem a közelben lévő fedett jégpályákat - de gyanítom, nincs ilyen. Amit találtam, a legtöbb az is olyan, hogy max. két órás egy turnus, nekem az meg kevés. :( Szóval most 'vergődöm'.

A hétfő valamivel szerencsésebben alakult, bár az eleje szörnyen kezdődött, és a befejezés sem volt éppen eufórikus (bár a végével nagy bajok sem voltak), de Katival voltunk jegyet venni, hamar is végeztünk, szóval az happy volt.

Az új hobbim a számolás, de hogy mit számolok, fedje a jótékony homály, legalább legyen miért izgulnotok nektek is. Illetve ide sorolnám még, hogy az elmúlt pár napban rákattantam (ezt a szót ma örököltem meg Anditól :)) a Bones-ra, de nem ám az új részekre, "ősrégi csontokat" nézek.  És épp most látom a naptárban, hogy tegnap Angyalka névnap volt. :O Jövőhéten pediiiig... Karolnia nap lesz. :D Komolyan! Nézzetek utána! :D Ajándékot nem kérek, de partizzatok velem egy jót!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása