Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Mondom a magamét

2010. június 23. @ 2 komment

Címkék: barátok könyv nyár mozgókép konyha(művészet) mondom a magamét

Olyan  régen nem írtam, hogy szinte már-már kezdtem kételkedni magamban. De ahogy halad előre az idő, azt hiszem, kezd egyre jobban visszatérni az életerő a házam(szobám)tájára - egy csomó közösségi dolgot csináltam már a héten, még ha csak a hálózat száguldó bitjein keresztül tettem is ezt. Egyrészt felköltöztem a moly.hu-ra, amit még menjus ajánlott anno, jó régen. Végre sikerült magas szintre fejlesztenem a hozzáértésemet az oldalon, és miközben egy csomó könyvet bepakolgattam a listámba, arra jutottam, hogy ez egyetlen figyelőm frissítések oldalán biztosan mind megjelenik - bocsi, menjus, hogy összefirkáltam neked ott mindent, de nagyon belejöttem. :)

Aztán. Tegnap bejelentkeztem MSN-re! Húúha. Gyorsan beszéltem is Eszterrel, és gyorsan fel is hívtam a figyelmét a készülőben lévő dolgokra. Rajta van a listán. :) Beszélgettünk menjussal is, úgy néz ki, jövőhéten megejtünk egy könnyes búcsúval záródó találkát - mert én is utazok, ő is utazik. Persze, mikor én hazajövök, ő akkor megy el. Igaz, rajtuk kívül számítottam még két másik ember jelenlétére, egyikükkel sem 'találkoztam', na de ami késik, nem múlik. Esztertől kaptam jó kis olvasni valót. Ő mindig jó kis olvasnivalókkal lep meg engem. :) Andival is sikerült beszélni. Vele is tali hamarosan. Jó napok jönnek - holnap, úgy néz ki, megyünk koktélozni is. :)

A VB-t kihasználva kicsit a konyhát is uralmam alá vettem, igaz, még mindig nincs teljhatalmam felette, és most már nem is lesz, de hihetetlen jó érzés volt, hogy végre valamit én is alkothattam - általában ugyanis csak a sütni valók 'maradnak rám'. Hmmmm, hogy nem is olyan rég mennyire finom bagelt sütöttem reggelire... Nyammm. Ezt az oldalt amúgy is nagyon szeretem, ha használnék szakácskönyvet, tuti megvettem volna már. :) De azért csak hatással van rám is ez a nagy foci láz - egész kezdek kiművelődni, és már simán mehetnék az m1 stúdiójába, anya mindig azon röhög, ha leülök nézni, hogy kritizálni már milyen jól tudok. Tény, de akkor is. :) És csak azért nem árulom el a csapatomat, mert babonás vagyok (meg amúgy is egyértelmű és meg mert minden más fórumon már lekommunikáltam tulajdonképpen :)).

Nagyban nézem mostanában az Angelt is, mert mindenképpen szeretném visszajuttatni Mariettának, mielőtt még leharapja a fejemet, mert már nagyon régóta nálam van. Bár még mindig jókat nevetek rajta, gyakorlásnak mindenképpen jó.

Visszafele haladva a dologgal... Vizsgaidőszak - sikerült széthúznom, de még így is keményen tanultam az utolsó hétre, hogy mindent megértsek. A megértéssel nem is volt gond... :)

Közben voltunk lakásavatón is Katyék új albérletében - fura, hogy a szorgalmi időszak végeztével a rendszeres kávézásaink is elmaradtak (és ha már itt tartok, a kávézásokról szóló beszámolóm is elmaradt ám :)). Kezdtük a McCaféban, tavaly, egy Joy kuponnak köszönhetően. Akkor szerettünk bele a marcipános cappuccinoba, de az aztán megszünt, és elkezdtük végigjárni az Alle kávézóit. Az első Hmmmmmmmm a Bali Caféban jött szembe, csokicsínó álnéven - sűrű forrócsoki, presszókávé, narancs, tejszínhab... Aztán sok helyet kipróbáltunk, de végül mondhatjuk, hogy megállapodtunk a Frei Café-nál. Jó hely, és fini.

Az ezt megelőző héten (ha jól emlékszem) csajos délután volt - Szex és New York 2. Hát, őszintén: nekem nagyon tetszett. Gondolkodtam rajta, hogy kapjon-e saját posztot, ahogy a filmeknek mindig szoktam adni, de végül arra jutottam, hogy itt elmondom, hogy nagyon jó volt, és kész, mert úgyis csak egy rövid poszt lenne. De sok nevetni való volt benne, ennyit elárulok. Tényleg nagyon tetszett. :)

És ez előtt volt nem sokkal az is, amikor kiderül, hogy mit fogok csinálni a nyár nagy részében, és azt  kell mondanom, juhééé. De persze, hogy minden örömbe kell egy kis ürömnek is belecsempészve lennie, ami el is szomorít kicsit, de hazudnék, ha nem mondanám, hogy azért már nagyon várom. :)

Hát, azt hiszem, így hirtelen ennyi, de ha minden igaz, jövök még mostanában két könyvvel nektek - legalább. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

menjus · http://menjus.blog.hu 2010.06.24. 13:55:34

Én csak azt nem értem, hogy molyon már vagy 3szor bejelöltelek, de mindig eltűnsz... meg most is két napja is visszajelöltelek, hogy figyellek, de ma megint nem fogta a rendszer :) Nem tudom mért csinálja :D

csacsiga 2010.06.25. 19:35:28

Igen, én is eddig kétszer kattintottalak be, de majd csak megtanulja egyszer. :)
süti beállítások módosítása