Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Koktél-party

2008. június 21. @ Szólj hozzá!

Címkék: buli szabadidő

Köszi csajok, jó volt! :)

Kicsit bővebben. Kilencig koktél akció van a Morrisonsban, és ha már az van, és ha már szülinapi party van, akkor irány! :) A fini koktélokra még toltunk egy Bailey's-t is, csak hogy jó legyen, és még mindemellett retró is, így mikor végre táncra perdültünk, együtt énekeltük a számokat az "előadóval". Előtte is. :) Csak az volt a baj, hogy az, hogy mostanában nem igen aludtam - a héten meg főleg - csütörtökön nagyon kijött rajtam, és olyan fél-háromnegyed tizenkettő körül eljöttem. Fél három után értem haza. :o Kicsit rossz volt látni, hogy az óránként járó buszom épp elmegy, de sebaj, túléltem. Keresztúron meg, míg vártam, rájöttem, hogy "milyen aranyosak is a buszok, ilyenkor éjszaka, hogy fáradtak, két kör között alszanak egy kicsit - mindegyik a buszmegállók másikfelén pihenget egy fél órácskát". :)

Szombaton meg (múlt szombaton) Szilvivel voltunk a Café Puertoban - a agyar maffia és egy szótlan kubai társaságában. :) Tetszett, jó volt, csak hát, amint azt Szilvi is megjegyezte: latin helyre az ember olyan társasággal megy, ahol van kivel táncolnia... De ezer éve nem hallottam/hallgattam ilyen zenét, jól esett. Csak egy jó tanács: a Virgin Mojito túl savanyú, ne igyatok! :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása