Percről percre

Utoljára mondták

• rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

De hisz ez remek!

2008. július 25. @ Szólj hozzá!

Címkék: koncert buli nyár szabadidő photos on blog

...avagy, EFOTT 2008!

Az izgalmak már a jegyszerzés körül elkezdődtek, majd mikor már minden megoldódni látszott, jött a para, de végül egy telefonnal oldódott meg minden, és a MÁV-sztrájkot is megúsztuk, szóval kedden reggel Dunaújváros felé vettük az irányt. A vonat mondjuk csak jól a délelőttben indult, de biztosak akartunk lenni magunkban, főleg bennem. :)
Az első meglepetés a vonaton ért, aholis el picinyke kis elővárosi vonatot sem töltöttünk, meg ezt való furcsálásuknak többen is hangot adtak, egy bácsi pedig azon lepődött meg nagyon, milyen sokan vagyunk a vonaton. El lett neki magyarázva. Aztán, már a bejáratnál, jött az néha esőben várakozás (kihasználtuk viszont a Kata anyukája által küldött remek ruházatot, ami nekem nagyon tetszett - ezt még ki kell derítenem, honnan szerezte :) ). Amikor már nagyon éhesnek éreztük magunkat, nem akartuk előszedni az elemózsiát, merthogy minek, helyette... :) Végül félnégy körül megindultunk, jegyekkel minden rendben (most nem akarom magyarázni, néhányan ismeritek, miért is fontos ez), valamivel hat előtt már állt a sátrunk. Igaz., hogy két-három éve nem volt szerencsém ehhez a sátorhoz, de... szóval volt egy kis móka a dologban. Gondoltuk, ha már itt vagyunk, ne teljék el dologtalanul a nap, belehallgatunk egy Dévényi Tibi bácsi által vezetett műsorba - körülnézni ugye felesleges lett volna. És hát ez ugye jelentette az első üveg pezsgőt. :) Így indult hát a hét egy enyén becsiccsentett műsorvezetővel. :D
Szerdán reggel meglepően meleg volt, ami nem is volt túl nagy gond, ugyanis be kellett pótolnunk (vagyis akartuk :)) az előző este elmaradt zuhanyt. Nem a hideg víz volt a szomorú (nem is vártam mást), hanem a víz igen alkacsony nyomása okozott inkább gondot (10 csepp/perc). Mikor ezen aztán túl voltunk, irány a Tesco - helyi közlekedéssel. Megvettük ugyan a jegyet, de elfelejtettük kilyukasztani, mert elbeszélgettük az időt a bácsival, szóval visszafele csak lyukasztottunk - sokkal kevésbé volt szimpi a sofőr, mint előzőleg. Tescoban egyébként megreggeli-ebédeltünk (és mint későbbiekben kiderült, a vacsink is ez volt :)), majd visszafele leültünk a vízparton (hogy-hogynem, lett egy üveg pezsgőnk - tudom, tudom, nem vagyunk olcsók, és ez még csak a kezdet). Valamikorra visszaértünk, lepakoltunk, kis körbenézés után jöhetett a következő üveg, és találkoztunk Andrissal, akit végül ott kellett hagynunk, mert bele akartunk hallgatni a Zanzibár koncertbe (Küldtem is Kittinek egy MMS-t, de nem kapta meg. :( ). Itt persze kicsit elszontyolodtam, mert megakartam mutatni Katának, hogy a Vad Fruttik sokkal jobb., mint ő azt gondolná, azonban a Zanzibár kettős célt szolgált, mert Bikini jött utánuk, és muszály volt időben belebetonoznunk magunkat a földbe. Kiderült, hogy meglepően sok Zanzibár számot ismerek, és amit persze már tudtam, hogy Bikinitől mindent. :D Katy! Nem fogod kitalálni, mi volt a rájátszás. :D De a Fagyi megnt nem volt. :( Találkoztunk Bálinttal, meg Balázzsal is, mikor valamiért visszamentünk a sátorhoz. Dévényi Tibi bácsira pedig megsértődtünk, mert nem kaptunk pöttyös labdát, viszont sok jó számra tombolhattunk. :)

Bikini konci

Csütörtökön Olyan dél lehetett, haldokoltunk a forróságtól (oké, az nem, de nagyon meleg volt, és kissé fülledt az idő), szóval irány a strand. De előtte még összefutottunk Kristivel. És persze nem utolsó, hogy melegvízben zuhanyozhattunk. :) Mire visszafele indultunk mondjuk kezdett kihülni az idő, estért már nagyon hideg volt, éjszaka esett is az eső. Ennek ellenére kitartottunk, pezsgő, Kristi, Riddim Colony, pizza (hogy Kata jobban legyen), Kispál (közben Medu) - amit az utolsó két számnál hagytunk ott, mert az eső és főleg a hideg legyőzött (főleg Katát, mert nem sok meleg cucca volt), persze két szám volt, amit nagyon vártunk, az egyiket hallottuk, azt is csak már messziről. Ilyen a mi szerencsénk.
Az éjszakai rossz idő mindenesetre péntek reggel is folytatódott, sőt, talán pénteken egész nap. Reggelire sült kolbász, ami annak ellenére, hogy nem kívántam, kifejezetten jól esett (talán mert a hidegben jól jött valami meleg :)), aztán Kristi is megérkezett. Kitöltöttünk egy uniós kvízt, játszottunk óriás társast (mi voltunk Józsival, aki szerencsét hozott, mert az utolsó pillanatban nyertünk :D), és próbáltunk zenefelismerni, de ez utóbbi elég gyatrán ment. :) Aztán, mivel elfogytak tartalékaink, bementünk a városba, hogy feltöltsük a készleteinket, meg ebédeljünk (kínai), és végre a hét folyamán először szörnyen finom kávét ihassunk. :D Persze a koraesti Kowalskyra muszáj volt visszaérni :), akkor futottam össze Kalmárral. Aznap este pezsgő helyett vodka-redbulloztunk, megtanultuk a royal és a bols közötti különbséget, Korda Gyurit és Balázs Klárit az első sorból hallgattuk, a Back2Black-ről pedig elmenekültünk - de persze csak a békakirályfi után. :D
Szombaton megint strand - újfent nagyon melegvolt, de a medence partján, félig a vízbe lógva azért egész elviselhető. Reggeli hambi, ebéd lángos, vacsi pizza. Nem egyszerű. :) Mire kezdődött a Csapda koncert, már elfogyott két üveg pezsgő is, ami pedig utéána jött, azt inkább hagyjuk. Viszont Katy, gondoltam rád a számunknál. :D
És hogy a hazaúttal se legyen minden rendben - az első kiszemelt vonatot azért késtük le, mert volt két bitang cölöpünk, akikkel egy csomót szenvedtünk. Az egyiket végül egy srác segített megszabadítani, de a másik ott maradt, ráhagyományozva a jövő nemzedékre. A buszhoz kifelé menet megtippeltem, hányadiki buszra fogunk felszállni - és bejött! Ha a "garázsmeneteket" nem számítjuk. A vonat 9.50-kor indult, 9.52-re értünk be az állomásra, a vonat még bent állt, sé mikor a tömeg elindult volna jegye5t venni, egy extra szimpatikus úriember jelezte, hoiyg a vonaton is lehet jegyet venni, szóval futi-futi, amire persze nem volt szükség. Helyünk is kényelmesen volt, jó sok képet is csináltunk, és elénekelhettük Klárikámmal a "Vonat megvár" című "örökbecsű slágert"....

EFOTT08
EFOTT 2008 - Csak szabadon

* Képes élménybeszámoló megtekinthető a képgalériában! - persze csak a legjobb 50 kép, a többi nálam vagy Katánál megtekinthető. Óradíj megyegyezés szerint. :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.