Percről percre

Utoljára mondták

  • rehmkati: Örülök, hogy megemlítettél. :) És még Zsazs is belekerült!!! :D (2011.06.30. 23:07) Félév, címszavakban.
  • rehmkati: Mondtam neki, hogy lájkolja a 30/40-es kiírásodat facebookon, de azt... (2011.03.24. 13:53) agymen(t)és
  • csacsiga: @rehmkati: na, most nem merek Istvánnal találkozni (((: @menjus: ne... (2011.03.24. 10:30) agymen(t)és
  • menjus: Lájkolom a fejlécen a kiírást ;) (nem tom, mióta van ott, csak most ... (2011.03.20. 22:10) agymen(t)és
  • Utolsó 20

Dolgok...

2009. november 02. @ Szólj hozzá!

Az az igazság, hogy rájöttem, annyira be akarom hozni magamat (vagyis a 'hiányzó' bejegyzéseket megírni), hogy eközben teljesen elhanyagolom a jelent - és persze amit akarok, az sem készül el. Ettől aztán tovább halasztódik a mostani dolgok elmesélése, stb... Így most, összefoglaló jelleggel elmondok pár dolgot, aztán igyekszem visszatérni, valószínűleg legfőképp a saját kedvemért :), a relatíve rendszeres jelentkezéshez.

Ebéd Katynál
Ez a legújabb, rendszeres programunk, amivel bizosíthatjuk a rendszeres találkozást. Azért, hogy Katy ne adja le az egyetlen, mellesleg szörnyű, közös óránkat, az angolt, kitaláltuk, hogy keddenként, két órám között (déltől hatig :)) együtt megírjuk a leckét, és csinálunk ebédet. Nem utolsó szempont persze az sem, hogy kényelmes megoldás - nekem nem kell utazgatni, és (remélem :)), Katy nem unatkozik egyedül. Persze Zsazsa mellett most egy kicsit bajos lenne unatkozni, de azért csak jó, hogy együtt tudunk lenni egy kicsit. :) Szóval, várjuk azokat a frecepteket, amire mindenki (vagy ki-ki) azt mondja "Ezt ki kell próbálnotok!". Csak ne olyan legyen, amiben "hagyd állni sok-sok órát" rész is szerepel. :)

Terelőverseny Ősagárdon
No, igazából jó, hogy nem akarok (pedig akartam) ennek egy külön cikket szentelni, mert a léyneget pár szóban össze lehet foglalni, és nagyon sztorizgatni sem tudok vele kapcsolatban - legalábbis egy bejegyzésnyire valót biztosan nem mesélek itt össze. :) De amire meg kell emlékeznem - és ezt épp ma tudtam meg - Dorka összeszedett valami kullancsot, amitől elkapott valami betegséget szegénykém. :( Kapott szuri, és szerencsére már jobban van, de reggel alig akart felkelni, és láza is volt. Szóval: óvakodjatok a kullancstól! De valahogy az a nap nagyon nem az ő napja volt: találkozott élete első makacs birkájával, aki, nagyon tiltakozván mindenfélre terelési kísérlet ellen, végső elkeseredésében lefejelte szegény kutyát. De nyugtat a tudat, hoyg nem ő volt az egyetlen kutyus, aki feladta. Viszont - megtaláltam legújabb szerelmemet: egy bouvier kutyust. Nagyon nyugodt, csupa izom és nem ránt el. Felborít. De komolyan - melléd áll, majd mind a nyolcvan kilójával neked támaszkodik. :) És - meg fogsz lepődni :) - csináltam sok-sok képet, a kutyásakat felraktam közülük ide. Andinak direkt fényképeztem colliekat is! (Bár az egyik nekem is nagyon tetszett, a szürke - egy nimfomán fiú, mint kiderült. :D)

Rögtönzött Halloween-party
Hogy menniyre volt rögtönzött, és menniyre a Halloween tiszteletére, az... enyhén szólva kérdéses. A party része viszont, megfelelően tágan értelmezve a szót még igaznak is minősülhet. :) Kedden hívott fel Szilvi, hogy menjünk már el szombaton a Jam Pub-ba, mert Hooligans koncert lesz. Már két embernek is kidühöngtem magam miatta, úgyhogy azt a részét, amelyik felidegesített, azt inkább hagyjuk, és csak a koncertre konentrálva: Király volt! Szóval egy pár zavaró körülményt leszámítva jól éreztük magunkat. :)
Halloweennal kapcsolatban viszont mindenképpen meg kell emlékeznem Jackről, aki a Nightmare before christmas c. film főszereplőjéről, Jackről ( :) ) kapta a nevét. Csak a miénk kicsit alacsonyabb, és az idei a második kiadás belőle. :) Csináltam is neki egy albumot, bár egy-két tavalyi kép majd még helyet kap benne, de a mindenkori állás itt megnézhető. Igen, szegény 2009-es Jack gyomorrontást kapott. :)

Olvasnivaló
Nemrég még az volt a problémám, hogy nincs mit olvasni, most meg a bőség zavarában nem olvasok semmit. Ez persze baj, mert van egy elkezdett könyvem (Verne - Grant kapitány gyermekei), van egy kölcsönkapott (Maurier - A Manderley-ház asszonya) és egy, amit Szasz meglepinek nekem hozott a könyvtárból (Paton nem hivatalos Rickman életrajza), ez utóbbinak két érdekessége, hogy angolul itt csücsül a gépemen, illetve, hoyg pontosan egy napon érkezett a Mariettától kölcsönkapott Maurier könyvvel. És akkor arról már ne is bezséljünk, hogy emellett kaptam néhány 'ajánlatot', amit el 'kell' olvasni, és ráadásul itt az egyetem is. Valahogy azért csak megoldom, de egy biztos, nem fogok unatkozni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása